im back again :)

Yeh! im back :) idag har jag varit i skolan;(. Vi  har E-ng prov på fredag............................ o så ska vi få praoa:)
Jag vill praoa på daghis :) ajaaa har inte så myk att berätta....ellr jo min broms på cyklen e paj :'( hhahah kul att veta vva?? :) 

DETTA HAR HÄNT IDAG:

* JB BURNIN' UP BOOK KOM UT IDAG!!!!!!!!!!!!! ( boken är längst upp påå min önskelista)
* IDAG KOM JESSE MCCARTNYS ''ITS OVER'' VIDEO UT :)  BARA PÅ HANS MYSPACE ( eller inte :/ hittar inte den ) ( men de säger han på behand the seans ( inte rättstavat jag vet) )
* VI HADE GYMPA MED 7B SOM TYCKTE ATT VI SÖÖÖÖGGGG! FAST DET GJORDE VI JU xD MEN DET BEHÖVER INTE REPETERAS! PLUS! JAG GJORDE ETT MÅL PÅ BASKET!!!  I ROCK :P
AJA ciao!! <3 SO HOOOOT  ------------------------------------------------------------------------V<3333333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0