27.02.09 (L)

Idag slutade vi efter maten :)
Sedan gick jag , Anna o Tijana hem till oss och skulle ta pengar.
Och sen gick vi till stan.
Köpte
- Bikini överdel - Kapphal (rea plus mobil = 25%)
- Pressent till Emma
- Ett H&M linne (ett vitt som jag redan har för 50kr) som jag ska tryka jb på :)
Sedan åt vi på MC :D
''Pressentkort'' på 60kr - McChiken company , utan sås!!
MEN DEM GAV MIG ÄNDÅ SÅS!!! JäVLA CP KOMMER ATT STÄMMA DEM
Sedan gick vi hem, och kom på att Tijana har häst hår XD
Aja det var jävligt kul alltså (L)

OMJ JONAS BROTHERS 3D Concert Experiens ute i USA!!!!!
OMJ OMJ OMJ!
Längtaar tills den kommet till SWEDEN!!!

Jiiiiihaaaa Ciao :D
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0