Mångkulturellfest

Hallåj!
Idag har jag haft sovmorgon till 8.55, jag vaknade typ 8 och sen öppnade jag datan. 
Sedan gick jag till skolan och hade matte, det är prov imorgon, tror jag kan allt- utom läsfrågorna, dem är as svåra fattar fan nada. Sedan hade vi typ NO fast det blev inställt. sedan var det dax för mentorstid. Vi snackade bara om den mångkulturellafesten som vi ´måste gå på imorgon, pallar inte det. Men man får kompledigt på fredag. Så jag måste, plus så ska vi dansa trojka där, Jättekul :D - not. och sen åt vi kebabgryta med ris och efter det hade vi Hemkunskap. Jag och Zejnepa gjorde typ köttsopamed grönsaker. sen skulle vi till musiken och bestämmde vad vi skulle ha på oss och det ble: svart tröja med färgglada byxor/klänning/kjol under vet inte vad jag ska ha på mig. Har inte färgglada byxor eller kjolar. Det får bli bra med vanliga jeans. Just det sen fick jag ''Grattiskort'' från McDonalds :) Väde 60kr. :D
BTW. Fattar inte Brown-Rihanna saken....
Måste ''rusa''
XXX
Linda Tran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0