Helg :)

Hur trött kan man bli efter en vecka?
Men jag kan nog slå vad att denna veckan har varit seeeg.....
Alla får damp på varandra och snackar skit. 
Aja idag på AOn med Niklas snakade vi om gympan när vi ''bråkade'' med Rick. 
Han ''lekte'' ( eller ska jag säga hade för leker det gör han ALDRIG) med en rockring och träffade höjdhoppspinnen, som är tung och den kom på Lennitas hand. Så va några på honom och fick DAMP och alla börjar skratta( vem skrattar inte efter ett utbrott av rick?). Ja då snackade vi om att Värden är gjord för att man ska tro det bästa- eller något kommer inte ihåg. 
Sen snackade vi om pattar ( sex och samlevnad ) och vf killar gilar smala tjejer med bigapattar.
Och nu, nu sitter jag och längtar tills något roligt jag kan göra........... KING.COM!! 

Bajsbajs dax för king.com
XXXXXXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0