Breaking Down

Idag har jag varit i skolan....... dagen har avarit ganska patetisk.
Matten- läxförhör (lätt)
Idrotten- 
tråkig
Engelskan- inställd pga Rijard o Pontus slog varandra
Franskan- TRÅKIG SOM FAN!
Lunch- Älkig mat, okokt korv med mos
AO- allar snackar as mycket (som vanligt)

Sedan gick jag, Anna, Hanna och Tijana till Nettto.
ALLTSÅ JAG FÅR DAMP NETTO SKA ALLTID HA EN JÄVLIGT LÅNG KÖ OCH EN KASSA!
OCH NÄR DEM PLINGAR KOMMER DET INTE NÅGON PÅ LIKSOM HUNDRA ÅR!!
Sedan stack vi utan Hanna hem till mig och Anna.
Och nu,nu ska jag läsa FanFic om Jonas Brothers!!<3
Just det ja, jag är klar med Ljudet av ditt hjärta :')
Den är sååå bra, jag önskar mig Breaking Down den sista delen av serien, i b-day pressent(helst i svenska om det finns) :)
                 ''Breaking Down''


Bajs bajs på dejxxxxx
Lindaa ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0