04/06/09

Höjsan, min dag har varit kul.
Och så skippar jag skolan. Efter skolan cyklade Jag, Anna, Thanh, Olivia och Zejnepa till Emma och Andrea som var hos Emma. Jaahh. Och sen skulle jag och Zej cykla hem till henne och hon har västa bästa vägsinnet!
Och klart kan hon vägen hem. NÖÖÖT
Ja, så vi cyklade fel och cyklade på en omväg. På vägen dit såg vi en Fågel/ön/höna- djur!
DÖD!
As läskig omg, den låg vid vägen fick nästan hjärtatack.
Och sedan hittade vi fram till henne drack EnergiKing :) Gott.
och rodde tillbaka med en mycket kortare väg. aa... Så resten av folket var i Snörstopskolan och lekte.
Dem åkte ruchkana (?) och ja. Vi mötte upp med Tijana och Rebecka (Rebbe). Sen gick vi till Snöstoplekplkatsen och Allt med det här var ju för att vi skulle kolla på SNFF!
Så då körde vi Sanning Eller konka , och gjorde blommkransar.
Det var kul och ....kul.
Sen klockan 17:00 började fotbollsträningen. Så vi bara satt där på gräste och ja kollade på dem eller snackade och så.
ja och så gick vi hem.
XO//Linda ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0