Dagens händelelser!

♥Hejsan!
Ja har stanat me knattarna tre. Köpte en finfin tröja i Cubus.
Juste när vi va i Gina och Anna provade en tunika komm typ rn tjej som jobbade där o sa att det brann ibygnadena o vi måstre ut. Det var kul! och juste det var John Bauer som brann (?) vet var inget man kunde se på utsidan men det luktade och så kom 2 brandbilar o 2 ambulanser. Iskolan har det varit kul, fördet mesta iallafall.
Varför ha en när man kan ha allt?- För att det räker med en!
Japp I'm So right! :D *stolitisen*
Ochhh just det XD på väg till matsalen typ hängde Tijana på mig och så kom T och H haha så ramlade tijana på mig och jag på Zejnep och hon på T och typ.... AHHAH jag och Tijana låg på marcken som två mongon. Och så klart skrattar man åt oss. Aja det är kul att sämma ut sig! ibland.
Hä e min tröja:

49:00:- bra kap :)

Livet kan vara dystert men alldrig att min blogg är tom utav ♥ !
Så , HÄR!


Did'nt I blow you'r mind with my kiss now?
HAHA skojjar.
Ha ett bra liv!
XOXOOX LINDA (inget mellannamn) TRAN
btw. Remember to fuck safe!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0