Dunken ;)

Hej.
Sitter här o är as mätt. Har grillat med kusiner. Har varit med Anna, Emma, Zejnepa, Olivia, Rebe och Elin.
Vi gick till Dunke/Dalen- Liten mini sjö i snöstorp. Det var kul. Doppade fötterna, försökte fånga grodynglar med Chips påse :P Som gick sönder. Sen gick jag och Zejnepa en runda genom skogen. Snackade om allt o inget. Sen skulle alla till City Gross. Sen sjutsade Zej mig hem för jag skulle köpa läsk - Cyckel korg. Sen såg vi Filp han sa hej. Han sa hej.
Snackade om chockad. Sen va vi där. Sa Hejdå till alla som gick hem. Cyklade hem, käkat grillat.
Grillat är alltid bäst- Buger King ;D
Ska käka vattenmelon nu. Byes!
XO/L

Kommentarer
Postat av: $

du skrev inte mig med :'(

2009-06-16 @ 20:27:28
URL: http://siozzfs.blogg.se/
Postat av: Olivia

ptf.... "liten sjö".. ptf.. fyleån faktiskt xD hahah

2009-06-17 @ 18:48:37
URL: http://oliviafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0