New clothes.

Hej!
Ja, igår kollade jag på House med Johan tills jag sov. Och mamma hade gjort pannkakor så vi var tvungna att vakna tidigt.
Och jag mamma, Pappa och Lilly var nyss i Eurostop och Maxi. 
Jävlar vad mycket REA i H&M. Jag köpte en jättefin rosa/röd tunika siom jag ska ha på mig på Skolavslutningen för bara 29:00 KR
Och så köpte jag en mysig kofta för 98:00 kr. Modellen är lång och mörkblå. Ska se om jag kan fota dem sedan. Ja och så köpte Lilly 3 linnen för typ 30 kronor styck och mamma köpte 2 linnen åt Anna. Och Mamma betalade ALLT : D
Okej vi ses. Uppdaterar sen tror jag iallafall.
Ohck just det!!!
Är ni inte spännda för EM- kval matchen i kväll!!!?
SVERIGE - DANMARK!
Tror att Sverige vinner :) Men jag är as peppad inför matchen ikväll. Klockan 20:00! missa inte det!
XOXO/Linda.T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0