Njuter av sommaren.

Hallåj.
Ja, som nu vet är det sommar och sommarlov. 
Och idag har jag varit i Söndrum/flygstaden med mamma, pappa och Johan.
Johan körde och vi skulle typ köpa trädplankor. Vi ska fixa en vägg + dörr för mamma och pappa.
Em. Jag har nyss cyklat till city gross och Eurostop med Thanh.
Först stack vi till City gross. Där kan man typ Sparka en fotboll på ett mål och där hänger en flaska med godis som man ska träffa. man kan typ vinna en biljett till England-Tyskland EM. Och Gissa vad!?
Jag träffade på första försöket med Mamma och Johan tidigare.
Och så nu skule Thanh prova och vem ser vi inte om inte Petar, Jakobsson, Dennis O  och någon knatte.
Japp dem sparkade ochså. 
HAHHAHA!
Dennis missade man får 2 försök!
Han missade. Thanh träffade ochså på första.
HAhHAH vi ägde han och Petar han träffade på andra gången. Såg inte när/om jakobsson träffade.
Men haha som vi äger.
Guud sen skulle jag o Thanh till brio för att spela tuggumimaskiner. Men det var stänget.
Sen stack vi till Stenalyckan och allt var typ stänget utan Sko stop. Så vi kollade runt.
Den cyklade vi vidaer till Eurostop. Liksom där höll allt på att stängas. Men jävla vad mycket REA på H&M!
Ska dit med Emma och Anna imorgon :)
As mycket sommarklänningar och t-shitrar för 49:00kr!
måste sticka nu!!
Ska köpa saker med amma!
BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0