Sverige - Malta

Tjohooo!
Sverige leder mot malta, nu i halvlek :D
Målet gjordes av Kim Kälström!
Ribba av Elm retur av Kim med nick.
Shitt.. Kevin Borg sjöng båda nationalsångerna åt både länderna.
Han sög. Maltas fattade jag inte att han sjöng.
Sen tog han av sig malta tröjan och hade sverige tröjan under.
Guud. Han sjög fan fel. Pinsamt...
Aja nu har andrahalvleken börjat :)
Har sattsat på Sverige med
OMG 20:12
Mirotvich? 2-0!!!
okej back to what i sad.
Mamma och jag sattsade 50kr var.
Jag sattsade på Sverige mamma, malta.
Looks like im gonna win :D
OMG
ZLATAN IBRA 3-0!!!
man hinner ju inte skriva en menig innan det blir ett mål!
4-0 SVERIGE!!!


tACK FÖR ATT JAG BOR I SVENNENSLAND!


Kommentarer
Postat av: Thanh

hahaha svennens land;D

2009-06-10 @ 20:26:27
URL: http://bbyforlifendeath.blogg.se/
Postat av: Olivia

jja här är man med i matcherna! jag som inte allas är med:/ borde nog nån gång titta på fotboll..

HAH

2009-06-13 @ 17:38:56
URL: http://moiolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0