ALLA JB-FANS GÖR TESTET!!

ALLA JB-FANS GÖR TESTET!!


Vem av bröderna får ditt hjärta att slå ett extra slag? Nick :)

Hur många gånger har du sett dem live? Inga men 31 october då fan alltså :P

vilken är din favoritlåt med dem? S.O.S & Burnin' up

Har du alla tre skivorna? Nej, har inte Its about time. Anna har jonasbrothers, Jag har A little bit longer o jag o Annna delar på Camp rock soundtracket

Är du medlem på fanfamilyexperience? Japp

hur många vänner har du där? 27

är du medlem på jonasbrothers.se? Jao
har du skrivit en jbfanfic? nej

vilken jblåt har du förmodligen lyssnat på mest? SOS

vem skrattar roligast? Kevin XD

vem av dem är sötast? Nick
snyggast då? Nick

sexigast? Niick

snyggast klädstil? hmm.. Måste säga Nick igen

finast hår? Nick o Kevin <3

personen du skulle passat bäst med utseendemässigt? Nick :D<333 

DEN DU ÄLSKAR? NICK JONAS!<3

hur kommer det sig? Sötast, den rätte för mig :) 

camilla belle eller taylor swift för joe? Taylor ofc!!

selena gomez eller miley cyrus för nick då? Selena

team demi & selena eller miley & mandy?  DEMI O SELENA

vilken låt lyssnar du på just nu? Sorry

vad skulle du säga till nick jonas om du fick chansen? Att jag älskar honom och att han är såå jävla bra och älskar hans röst till 200000%

vad skulle du säga till joe jonas om du fick chansen? att han är den roligaste på denna jord o att jag älskar honom
vad skulle du säga till kevin jonas om du fick chansen? Att jag älskar honom och att han aldrig ska pilla en platttång igen


Kommentarer
Postat av: tijana

jag kan ej gå in på co jb.se ! de har typ portat mej :( wtf vet ej vrf :(:(:( what to do? haha kul, pilla inte en plattång igen xd haha

2009-03-19 @ 15:14:34
URL: http://annasfjortis.blogg.se/
Postat av: mimmi

Nick är sötast, och Kevin är fulast och Joe är okej:DD

2009-03-26 @ 16:34:42
URL: http://dtwiiind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0