JONAS BROTHERS I SVERIGE 30-31 OKTOBER!

OMG! 
Fan vad länge jag har väntat på detta alltså ;)
Jag är as glad vill/ska  åka till Malmö isåfall :)
Har inte frågat mamma men får vänta tills hon är på bra humör XD 
OMJ SOM JAG OCH ANNA SKREK!!
ANNA BARA JB SKA TILL MALMÖ!!!!!
VI BARA FUCKING SKREK!!!
FAN VAD GLAD JAG ÄRRRRR!!!
MEN KOMMER ATT BLI FATTIG MÅSTE SAMMLA PENGAR NU : (
MEN DET SKA BLI KUUUL ♥
261DAGAR KVAR!!!!

IM SO HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LINDATRANSKATILLMALMÖ31OKTFÖRATTTRÄFFAJONASBROTHERS!!!

SEE YOU JOBROS! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

jag hänger me asså !!

:D vi RUMMER XD

2009-03-15 @ 08:57:15
Postat av: Emma

rymmer

2009-03-15 @ 08:57:40
Postat av: tijana

dt va jag som smsade anna o sa :) jag äger allså ..jag fick dt till 227 dagar :OO någon av oss kan ej räkna..

2009-03-17 @ 18:47:38
URL: http://annasfjortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0